3 ефективних метода тайм-менеджменту

Який встигати працювати, проводити час з сім’єю, займатися собою, коли через тиждень дедлайн проекту? Відповідь проста і очевидна – тут допоможе тільки грамотний тайм менеджмент.

Ритм життя, в якому сьогодні проживає більшість з нас, колеги, не можна назвати тихим і спокійним. Під час кризи це стає ще помітніше – природно, адже треба “гарувати” ще більше!

Люди працюють, сплять, потім знову працюють, вже через місяць-другий такого виснажливого графіка починають з’являтися проблеми зі:

  • здоров’ям
  • особистим життям
  • настроєм
  • і безліч інших дрібних, але дуже і дуже неприємних проблем!

Що ж робити, як же бути? Як встигати працювати, проводити час з сім’єю, займатися собою, коли через тиждень дедлайн проекту? Відповідь проста і очевидна – тут допоможе тільки грамотний тайм менеджмент.

Тайм менеджмент – досить нова практика для наших країн. Природно, який тут тайм менеджмент, коли раніше все було просто – в 8 ранку прийшов на роботу, в 5 вечора пішов! Зараз же реалії в більшості компаній змінилися, а непідготовлені співробітники цих компаній почали відчувати величезний тиск і стрес.

Отже, що ж із себе представляє тайм менеджмент? Насправді, тут все просто – тайм менеджмент – це комплекс заходів, які проводяться з метою організації робочого часу, а також підвищення його ефективності.

Існує дуже багато методик і принципів, за якими кожен має можливість індивідуально розробити свій тайм менеджмент план. У цій статті ми зупинимося на декількох головних принципах.

Хронометраж

Хронометраж для тайм менеджменту використовується для виявлення найбільш времязатратних непотрібних операцій з метою подальшого їх виключення. Провести хронометраж одночасно просто і складно водночас – потрібно записувати всі свої дії, причому робити це з точністю до 10 хвилин. Хронометраж просто критично необхідний практично всім, хто вперше стикається з тайм Менджмент.


Принцип Парето – всього 20% всіх витрачених зусиль приносять 80% результату.

Думаю, багатьом цей принцип знаком, проте далеко не всі використовують його для управління своїм робочим часом. Даний принцип може використовуватися для аналізу ефективності практично будь-якої дії. Тайм менеджмент тут не виняток.

Метод Помідора

Даний метод пропонує розбивати робочий час на 25-хвилинні робочі відрізки, які закінчуються короткими п’ятихвилинними перервами. Весь метод полягає в тому, що під час 25-хвилинних відрізків можна відволікатися ні на що, крім конкретно поставленого завдання. У мережі існує величезна кількість таймерів і додатків, які допоможуть почати використовувати метод Помідора.

Можливо, багатьом з вас наведені вище методи здадуться старими, побитими і не актуальними. Але повірте, використовуючи ці методи грамотно і в правильній послідовності, ви будете встигати не тільки впоратися з усіма робочими обов’язками, але ще й насолодитися життям.